onsdag 2 januari 2008

Mitt 2007

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag gick en Avis-kurs. Så nu kan jag allt om att hyra ut bilar.;-)
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Kan inte komma ihåg att jag gav några....
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja, dom flesta blev föräldrar för andra gången.
4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, tack och lov!
5. Vilka länder besökte du?
Inga... Lite trist, men de kommer nog.
6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
Nä, nu har jag allt!:-) Fast jag skulle vilja hitta ett bra välbetalt jobb efter mammaledigheten så jag tjänar snuskigt mycket pengar.
7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
Den 2 Oktober kommer jag alltid att minnas eftersom Loa föddes då.
8. Vad var din största framgång 2007?
Att jag klarade av att jobba på Avis nästan ensam och höggravid. Och att jag lånade ut min röst till älvan Liljekonvalj i Stina Engelbrechts musiksaga Alvin eldpojken.
9. Största misstaget?
Som småbarnsförälder gör man små misstag hela tiden.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nä, på den fronten har jag klarat mig bra. Förutom att jag hade gbs (urinvägsinfektion) under graviditeten, men de kändes ju inte.
Lite skadad har jag alltid varit.;-D
11. Bästa köpet?
Vet inte... Fynade en massa detta år. Både kläder och andra saker.
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Vi (eller Lars) köpte en liten båt och den va ju inte gratis precis...
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Min familj gör mig glad varje dag.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
Grace Kelly med Mika
Apologize med One Republic & Timbaland
Give it to me med Timbaland, Nelly Furtado & Justin Timberlake
Say it right med Nelly Furtado & Timbaland
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Försöker alltid att va glad.
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Motionerat...
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Ätit godsaker...
18. Hur ska du tillbringa julen?
Julen tillbringade jag med min familj hos min mamma och hennes man Per.
19. Blev du kär i år?
Är kär hela tiden i Lars.:-)
20. Hur många one night stands?
Inga. Blir inte så mycket av den varan när man kilar stadigt.;-)
21. Favoritprogram på TV?
Desperate Housewives
Medium
22. Bästa boken du läste i år?
Läser aldrig böcker...
23. Största musikaliska upptäckten?
Trodde aldrig jag skulle säga detta men faan vad Justin Timberlake är bra!
Mika
24. Något du önskade dig och fick?
En digitalkamera och en ansiktskräm.
25. Något du önskade dig men inte fick?
En ny plånbok...
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Jag var gravid och stod i en studio (dvs Jens och Stinas sovrum) i Norrtälje och sjöng in låtar till Sareks nya album. På kvällen blev jag bjuden på middag av Jens och Stina på en fin restaurang.:-)
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Att jag hade vunnit högsta vinsten på Triss.;-)
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Tjock. Nädå.;-) Långa tröjor/tunikor, klänningar, tights och benvärmare.
29. Vad fick dig att må bra?
Familj & vänner.
30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Jude Law! Ville va Cameron Diaz i The Holiday!
31. Vem saknade du?
Vänner och släktingar långt borta. Ni vet vilka ni är.:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar