tisdag 8 januari 2008

Celine Dion


Jag har många idoler eller folk som jag ser upp till och inspireras av. Men inom musiken finns det en kung och en drottning för mig. Det är Elton John och Celine Dion.


Elton John såg jag i Globen den 8 juni 2002. Vilken upplevelse!!

Den 15 mars 2003 uppträdde jag själv i Globen tillsammans med mina kollegor i Sarek. Vi hamnade på 6:e plats. Inte illa pinkat om jag får säga de själv.;-)

Och nu har de ÄNTLIGEN blivit dags för mig att se Celine Dion, oxå i Globen!! Den 6 juni bär de av till Sthlm med buss. Jag och mamma fick den här resan av Per (mammas man) i julklapp. I resan ingår oxå boende på hotell! De ska bli sååå mysigt! Och så spännande! Såååå jävla roligt! Och så får jag spendera lite egentid med mamma, och de e ju inte ofta nu för tiden när man har egna barn. Då får jag va barn själv ett tag.:-)




Visst e dom lite lika min mamma och Celine?:-)
Och här e hon denna underbara sångerska och artist!
VILKEN RÖST HON HAR!!! Enjoy!
Måste ge Loa mat nu. Får se om jag hinner vila sen...:-)
So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar