måndag 6 augusti 2007

Griniga barn...

Har nyss gett upp kampen att lägga Lovisa... Lars fick ta över. Jag är sååå trött och jag orkar faktiskt inte stå och bära henne som hon vill att man ska göra. Så va de jämt förut innan vi fick henne att somna i sin egen säng. Vi gick och bar på henne tills hon antingen somnade eller va så trött att hon inte märkte att vi lade ner henne. Just ikväll är hon likadan som då... Bara de inte är nåt som hon fortsätter med...

På graviditetsuträkningen på min Familjeliv-sida står de att jag bara har 62 dagar kvar till förlossning. Faan nu börjar de verkligen närma sig!:-) Känner mig så trött i kroppen, de e så jobbigt att gå. Är ju så tung den här gången känns de som även om de bara handlar om ett par kilo mer.

Lovisa har fortfarande inte somnat och skriker som en stucken gris just nu. Undrar vad de e med henne, varför hon är så här helt plötsligt efter flera kvällar när de gått som smort att lägga henne. Imorse vaknade hon 05:20 och satte igång sin speldosa. Så jag plockade bort den och hängde den på ett annat ställe så hon inte kom åt den. Misstag kanske...? Nu har jag hängt tillbaka den och dessutom bytt batteri. Men de duger inte verkar de som...
Dags att gå in och fightas igen...

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar