tisdag 24 februari 2009

Om du har tråkigt...

Googla på ditt eget namn, skriv så här: "Jessica är" (I mitt fall så är det ju Jessica, i ditt fall kanske du heter nåt annat, hihi...;-) )
Välj de fem första meningarna som kommer upp.
Jag fick:

"Jessica är knappast fet"
Hmm, nog för att jag känner mig lite fet ibland så är jag INTE fet.:-D

"Jessica är inte tjock!"
Nä, just det!

"Jessica är sugen på en semla"
Hahaha, jaa det är jag faktiskt!:-D

"Jessica är nyanställd"
Det lät väldigt bar! Vart undrar jag bara!:-)

"Jessica är inte besviken"
Nej, verkligen inte! Jag är inte tjock, jag är sugen på en semla och jag har tydligen fått jobb nånstans, hur bra kan det bli?!?! Hahaha!:-D

1 kommentar:

  1. Nu blev jag ju tvungen att prova :)
    Jag är tydligen Välkommen till världen!
    Tack igen för hjälpen!
    Kikar in här ibland!
    // Ida i Skåne

    SvaraRadera