tisdag 24 februari 2009

Härliga tider!

Slapp laga mat igår oxå!:-) Laila ringde och frågade om vi ville komma på middag. Klart vi ville!:-) Inte bara för att slippa laga mat utan oxå för att få otroligt trevligt sällskap. Och barnen har det verkligen kul tillsammans, leker så bra ihop. Längtar till sommaren när dom kan springa ute på gården och bada i poolen. Men snart.... Snart är det sommar... Snart.....;-)

Idag har jag skjutsat min kära mor till smärtmottagningen i Sollefteå. Hon gör en utredning där. Hon har nästan konstant huvudvärk som tros komma från en nackskada som hon fick för några år sedan. Vi får se om den här utredningen ger något och om dom kan hjälpa henne med hennes smärta. Det är inte roligt att se sin mamma ha så ont... Önskar jag kunde göra nåt, trolla eller vad som helst så hon slapp ha så ont...

Imorn blir det jag som tar ungarna till dagis. Lars behöver lite sovmorgon eftersom han jobbar natt onsdag, torsdag.

Nu är det Bygglov och en semla som gäller och sen kanske en film innan läggdags.

Sussilull på er!

P.S. Dagens citat:
När jag kliver innanför dörren efter att ha kommit hem från Sollefteå kommer Lovisa springande emot mig och ropar: "Jeeessicaaaa!"
Hahaha, man är ju som van vid att få höra "mamma, mamma, mamma" hela tiden.:-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar