torsdag 26 februari 2009

Fullt upp

Igår hann jag med mycket. Jag lämnade barnen på dagis, jag åkte hem och tvättade och hängde upp tvätt, åt frukost, såg på tv en stund, kollade mail, åt lunch på Max med Laila, kom hem, kollade jobb, hämtade barnen på dagis, åkte hem, sökte jobb, gjorde mat, sminkade mig, åkte och hämtade syrran ( Johanna och hennes kompis), åkte till Harrys, vann veckans musicquiz, skjutsade hem syrran och hennes kompis, åkte hem, tackade Johan och Sandra (min bror med fästmö) för barnvakten, borstade tänderna, tog bort sminket, pratade lite med Lovisa som vaknat och ville ha lite välling, lade henne i våran säng, lade migsjälv, vaknade av att Loa grät, gick in till Loa och tröstade honom, gick och lade mig igen, somnade till, vaknade av att Loa grät igen, tog upp honom, bytte blöja, sa god natt till Brynolf, lade Loa som somnade, lade migsjälv, somnade, vaknade kl 6 av att Lovisa var vaken, sa åt henne att det var alldeles för tidigt att kliva upp, hon somnade (tack och lov!), jag somnade om, sov tills mobilen spelade Gabriellas sång, klev upp, tog ungarna till dagis, kom hem, kollade mail, och nu bloggar jag.:-)

Eftersom jag gjorde allt detta igår och inatt och att jag pga detta är lite trött idag så ska jag unna mig en förmiddag i soffan med en film.:-)


Nu är min mage sååå hungrig så jag ska ta och ge den lite frukost. Mmmm, te och macka! Kan inte börja min dag utan te! Vissa människor är kaffe-människor, jag är en te-människa.:-) Har just nu dille på det här tet, Orientalisk Kanel från Friggs. Sååå gott! (Eller hur mamma?;-D )


Ha en fortsatt trevlig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar