torsdag 26 februari 2009

Lite bilder

Här leker ungarna "pappa Lovisa" och "mamma Loa".:-)
Leka med trolldeg är skoj!
Våran vackra gamla jättebjörk. I bakgrunden syns grannens fina ek.
Till Alla hjärtansdag hade gullungarna gjort dom här på dagis.:-) Loas till vänster och Lovisas till höger.
Samma dag fick jag dom här av min älskling.
Man får inte vara dum inte. Lovisa ville oxå ha blommor och köpte denna åt sigsjälv.:-D
Hittade den här söta grisen på golvet en dag. Lovisa hade klätt på den Pippis coola förkläde.:-)
"Mormor kommer! Mormor kommer!"
Smart kille man har! Kommer man inte upp på bänken så är det bara att styra ut vardagsrumsbordet i köket och klättra upp!
Skitglad! "Jag trivs bättre här, där jag kan prata i telefonen i lugn och ro".:-D
Ett av Lovisas senaste alster. "Den här gubben har fyra ben och två armar" förklarade hon. Hon är lika duktig på matte som jag!;-)
Redo att åka och handla.:-)
Min älskade perfekt operfekta temugg.
Cooling!:-D
Lovisa klädde ut sig ikväll.:-)
Loa ville oxå klä ut sig.:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar