fredag 11 juli 2008

Sexuell undersökning

Jäklar! Idag hände en sak som jag ännu inte kan avslöja... Tyvärr...:-) Men det är nåt bra i alla fall. Får se hur det går, vad ödet tänkt ut åt mig. Fortsättning följer...:-)

Var med i en sexuell undersökning oxå. Det kommer nog inte ge så mycket i det stora hela. Man är ju anonym. Men nu vet ni att jag har varit med i alla fall.:-) Har dom ringt dig oxå? Jävlar vilka frågor han ställde den där gubben (lät som en gubbe) som jag pratade med. Svarade på frågor om saker som jag inte ens berättat för mina närmaste vänner!
Kunde inte låta bli att tänka på den där gubben; att han satt och tände själv på mina svar, för en del var inte rumsrena! Snuskgubbe om du gjorde det!! Annars; tack för pratstunden!;-)

Sen var vi och åt mat hos farmor/svärmor. Gott som vanligt!
Nu ska jag och gubben packa inför resan till Vilhelmina imorn. Vi stannar där över natten. Ska bli jättemysigt! Och kul att träffa våra bekanta.

Ha en underbar helg!

1 kommentar:

  1. Mäh, vad var det för undersökning o vad är det som har hänt? Blir ju HUR nyfiken som hlst nu ju! O vad håller du för hemlighetr för oss va? ;-)

    Mysigt för er att komma iväg till Vilhelmina! Hoppas ni får det hur det hur bra som helst!!
    O hoppas att vi kan ses snart! Om vi inte hinner ses nåt innan den 22:a så är ni varmt välkomna på Jennifers kalas då iaf!

    Ha det bäst!
    Puss på ögat!

    SvaraRadera