måndag 21 juli 2008

I wanna be a cowgirl baby!

Så sitter jag här igen. När jag egentligen skulle sitta och glo på film. Men det ska jag nog göra ändå. Får sova imorn på nåt sätt...;-)
Eller som nån sa; sova kan man göra när man blir pensionär!:-)

Förresten, måste tipsa er om Kid Rocks senaste album Rock and roll Jesus. Sååå bra! Mycket funk och soul-inspirerat och en gnutta country(!). Han låter inte alls som han gjorde förut (även om jag gillade Cowboy). Lyssna på Amen, så bra låt! Faan killen kan ju faktiskt sjunga!;-)

God natt på er!

2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Ja, tänk - jag såg "The Simpsons" när vi bläddrade på kanalerna ikväll - och där var Kid Rock som tecknad. Då började jag att sjunga på hans senaste hit direkt. Och den satt som gjuten i skallen.

    Sa till sambon att "det är nog f-n den enda låt jag kan förknippa med honom, som sitter fast".

    Så det är helt riktigt. Han kan faktiskt - om han vill...

    Ha't kalas!
    //Bubbe
    http://broby.tk

    SvaraRadera