torsdag 24 juli 2008

Naturlig???

Hur naturlig är du?
(alla tjejer måste göra det här)
Du har:
(x) En plattång
(x) En locktång
( ) Designparfym
(x) Mascara över 100 kr
( ) Fondation över 200 kr
(x) Ögonfransböjare
(x) Olika sminkborttagningsmedel
( ) Speciell hårbalsam i en sprayflaska
( ) Läppglans över 100 kr
( ) Hårinpackning
( ) Bodybutter
(x) Bodylotion
(x) Parfym över 300 kr
summa: 7
Du:
( ) Använder locktång/plattång varje dag
( ) Använder fondation varje dag
(x) Använder mascara varje dag
(x) Använder kajal varje dag
( ) Avänder läppglans varje dag
( ) Använder bodybutter varje dag
( ) Använder bodylotion varje dag
( ) Använder ansiktsrengöring varje dag
( ) Använder hårinpackning varje dag
( ) Använder hårspray varje dag
( ) Tränar på Gym
( ) Klipper dig varannan/varje månad
summa: 2
Du har:
( )Tonat håret
(x) Färgat håret
( ) Hårförlängning
( ) Piercat dig
( ) Tatuerat dig
( ) Tagit hål i öronen
summa: 1
Totalt: 10
0-10 naturligtvis den naturliga tjejen
11-15 konstgjord behandlad blomma
16-20 kanariefågel i nordisk miljö
21-25 Fryst Jordgubbe?
26-30 Bariedocka. Bara plast

Hahaha! Vet inte om jag är sååå naturlig!:-D
Använder bara inte smink varje dag och därför inte heller ansiktsrengöring varje dag.
Och visst, jag har en plattång och en locktång. Plattången använder jag i stort sett aldrig och locktången har jag inte sett till dom senaste tre åren!
Så egentligen är jag inte ett dugg naturlig, jag är helt enkelt bara lat!:-D

Kallar ni det här naturlig?:-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar