onsdag 18 juni 2008

Om jag fick chansen skulle jag dränka den där apan!

Ett litet urval av bilder från månaden som snart är slut.

Lovisas snigel-farm.:-)









"Effektiv mot plack. Motverkar hull och karies." Satan vad min nya tandkräm verkar bra!:-D Eller ser man det man vill se...?

Min lycklige son!













Vårat hus. Så himla fint på sommaren! Här ska jag bo tills jag dör!









Mina fri-tår!:-D Thera; det är bara du som vet vad jag menar!:-D










Ute med mormors och morfars båt. Det tyckte Loa var jättehäftigt!
En annan muntergök....
Jag och mamma i Stockholm. Soligt och varmt. Härligt!


Celine Dion!


Och hon igen! Hade ju bara mobilen att fota med... Men de blev ganska bra bilder ändå, även fast dom togs med en sketen liten mobil...:-)


Min lycklige lille son igen. Han ställer sig upp! Här är han överlycklig över att ha ställt sig upp alldeles själv i spjälsängen.:-)


Herregud han går ju snart!!! Han är överlycklig och jag känner bara "lugn i stormen, inte så fort!"...


Hos mormor och morfar knyckte Loa Selmas ben. Men märgben ska väl vara bra för tänderna, eller?:-D

Härom morgonen hade Lovisa försett sig själv med frukost; Piggelin. Superlycklig kom hon upp i sovrummet, där jag och Loa låg och myste, med glassen i högsta hugg. "Titta mamma, jag har en glass! Vill du smaka? Får Loa smaka?" Var så gulligt så jag kunde bara skratta. Hon ville t.o.m posera framför kameran. Det händer aldrig nu för tiden. Men tydligen om hon får glass...;-)

Våran fina sommarflicka med "tutte-apan" i munnen (det är en apa på tutten). Den där tutten ångrar jag skarpt att jag köpte och introducerade för henne... Den har fått ett eget liv och har blivit den viktigaste "personen" i hennes liv... Det är bara den tutten som gäller ingen annan duger. Om jag fick chansen skulle jag dränka den där apan! Ska aldrig mer köpa en tutte åt henne! Och ska aldrig göra samma misstag med Loa och ge tutten ett namn. Vilken tutte som helst borde funka, men nej... Längtar tills tutte-apan och alla andra tuttar finns i tutt-himlen!!

"Jag har en berg-uv i huvet....":-D
Den här mannen älskar jag!:-) Här är han i sitt esse.
Älskar dig oavsett om du har en berg-uv i huvet eller inte!;-)

Barnen har bestigit Mount Lars!:-D

Blomster-flickan.:-)

Jag och mina älskade små monster.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar