måndag 3 mars 2008

Vilka gosungar man har ändå!

I helgen öppnade våran loppis. Så om du bor i, eller i närheten av, eller rent ut av har vägarna förbi Ö-vik så är du hjärtligt välkommen att besöka oss på Sundsvägen 6 i Domsjö (eller Sund som jag fått lära mig att de heter)!:-)
Vi har inte öppet varje dag, men till helgen har vi öppet igen.
De va faktiskt jätteroligt! Och de kom en del folk även fast vi inte annonserat i tidningen att vi finns eller var. Vi hade bara satt upp lite skyltar.
Men i veckan ska vi annonsera så fler får veta.:-)

Idag har de inte hänt så mycket. Har bara varit hemma, tvättat lite och glott på tv. Mamma/mormor va här och käkade och busade med barnen.
Eftersom Lars jobbar natten så e de jag som lämnar och hämtar Lovisa imorn och på ons.
Så här såg de ut vid läggning.:-)

Lovisa ville att Loa skulle sova hos henne. Vilka gosungar man har ändå!:-) Man glömmer de ibland när de e gnäll och grin och bråk och trots. Tur att man blir påmind om hur härligt de e att vara förälder.;-)

Dom som känner mig vet att jag är lite synsk. Inte att hitta borttappade plånböcker och sånt utan vardagliga saker. Idag kände jag på mig att mina tunikor som jag beställt från H&M hade kommit. Och mycket riktigt så fick jag ett sms där de stod att jag kunde hämta ut paketet kl 17. Loas nya body kom oxå idag (beställd från Gurra jr.se). Rena rama julafton!:-D


Nu har våran älskade boxer/dvdrecorder spelat in lite tv-program som vanligt medan jag har lagt Lovisa och bloggat.:-) Underbart!
Kanske man t.o.m tar sig ett litet glas vin och lite överblivet godis... Mmmm... Livet är allt bra härligt ibland.:-D

Hoppas ditt liv är lika härligt ibland med!
Kram på dig, vem du än e!;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar