torsdag 27 februari 2014

Tröttfisar är vi allihopa

Olle, jag och Märtis ligger i sängen och myser. Vi har fortfarande inte hämtat oss från sjukdomen riktigt ordentligt.

Olle var på förskolan idag eftersom jag och Märta skulle till BVC. Allt såg bra ut, hon växer verkligen så det knakar! Men eftersom hon fortfarande är snorig så hoppade vi över vaccinationerna. Vi tar de ännu nästa vecka istället.

Imorgon är Olle ledig så vi har ingen tid att passa. Det är bara de stora kidsen som ska till skolan. Sen när de slutar har vi en välförtjänt helg framför oss. Och nästa vecka har alla sportlov så det blir en lång skön ledighet för oss allihop.

Nu snusar ungarna så sött. Tänk att de tycker att det är så mysigt att sova ihop! Mina fina små älsklingar!♡

Ska passa på att sluta ögonen en liten liten stund jag med innan det är dags att laga mat. Förhoppningsvis blir jag kvitt den här huvudvärken som jag dras med efter sjukdomen...

Tjolahopp!♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar