fredag 28 februari 2014

Thank god it's friday

Fröken finemang har hållit mig vaken sen kl 3... Det kan bli så när man är bebis och måste bajsa och knövla mitt i natten.
Efter att ha knövlat en stund i babysittern på morgonen så somnade hon bara. Typiskt vårt lilla knövel...
Jag har lyckats sova en stund på soffan.
Men nu är knövlet vaket igen. Toktrött är hon. Har både ätit och bajsat men bara grinar och gnäller... Man kan bli tokig för mindre...

Ska bära henne i sjalen en stund och se om det blir bättre. Får se om vi kan röra ihop nån lunch också.

Fredag! Härligt! Vi funderar lite över vad vi ska hitta på i helgen. Jag har lust att åka in till stan och klippa mig imorgon och bara ha lite ensamtid. Som mamma behöver man det ibland, i alla fall jag. Och jag behöver klippa mig!

Men först väntar en skön fredagskväll med en massa mys!

Ha en skön fredag alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar