onsdag 11 september 2013

Här går det undan

Sitter på jobbet och har lite tråkigt så jag passar på att blogga lite innan det är dags att sluta för dagen.:-)

Idag gick jag in i vecka 31. Var till barnmorskan på förmiddagen. Allt såg bra ut. Men jag ska komma tillbaka på återkontroll om två veckor eftersom hon inte var riktigt nöjd med mitt SF-mått. Jag är lite nätt som hon uttryckte det.
Känns ju lite lustigt att få höra att man är nätt när man egentligen känner sig gigantisk.;-)

Jag oroar mig inte så fasligt mycket. Lovisa var också jätteliten. Så jag antar att flickorna jag bär är pyttiga och pojkarna normalstora.:-)
Hur som helst så får vi se om två veckor om det hänt något mer.

Jag är så otroligt tacksam över att jag får må så bra som jag gör. Sammandragningarna hade ju kunnat få vara lite mer lindriga i jobbet. Jag kan ibte göra många knop innan de sätter igång. Att städa bilar är svårt. Jag måste stå nerböjd och det tycker varken magen eller bebisen om. Sen det här med att gå fort är ett minne blott. (Tur att Olle blivit bättre på att lyssna och hålla i handen.)

Nä nu börjar klockan närma sig hemgång! Dags att hämta hem treåringen och laga något gott ur Linas Matkasse!:-)

Auf wiedersehen!♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar