torsdag 3 januari 2013

Sammanfattning

Härmar UnderbaraClara även i år och skriver en sammanfattning av föregående år.

Gjorde du något 2012 som du aldrig gjort förut?

Ja, jag gifte mig. Tala om att det var ett helt företag. Vissa stunder ville vi bara rymma iväg och gifta oss i smyg!

Blev någon/några av dina vänner/familj föräldrar i år?

Ja. Min bror och hans fru fick en efterlängtad liten Emil och innan det fick syrran en liten Kian.

Dog någon som stod dig nära?

Nej, tack och lov.

Vilka länder besökte du?

Sverige.:-) Två delar av Sverige som är så otroligt vackra; Skåne och Gotland.

Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013?

Egentid för mig och maken. Men det vet jag att vi kommer få. Längtar!

Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas?

Den 14 juli, när vi blev man och hustru. Det var så fint!

Vad var din största framgång 2012?

Att jag fick jobb och började tjäna egna pengar.

Största misstaget?

Att vi sålde den gamla Passaten.

Bästa köpet?

Min bröllopsklänning. Och min menskopp.

Vad spenderade du mest pengar på?

Julklappar till min älskade make. För en gångs skull så kunde jag ge honom det han verkligen önskade sig!

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Att jag fick bli Dannes fru. Att jag blev moster och faster och gudmor.

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2012?

Marry me med Dolly Parton. Den lyssnade vi på jättemycket inför bröllopet. Och Ring them bells med Sarah Jarosz.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Gladare.

Vad önskar du att du gjort mer?

Tränat.

Vad önskar du att du gjort mindre?

Ätit godis...

Blev du kär i år?

Ja!

Favoritprogram på TV?

Dexter.

Bästa boken du läste i år?

Jag har inte läst så mycket i år. Började läsa Fem gånger mer kärlek av Martin Forster, den verkar bra.

Största musikaliska upptäckten?

Mumford & Sons och en massa andra band och artister.

Något du önskade dig och fick?

En resa, som visade sig bli två. Sol på bröllopsdagen.

Något du önskade dig och inte fick?

En iPhone, men nu vill jag inte ha nån efter allt dåligt jag hört om de.

Vad gjorde du på din födelsedag 2012?

Blev firad av närmaste familjen med en gul påsktårta och fick fina presenter.

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Kan inte komma på nåt, hade ett så bra år.

Vad fick dig att må bra?

Ensamtid, jobba och tid med familjen.

Vilken kändis var du mest sugen på?

Min man.;-) Loreen och Freddie Mercury.

Vem saknade du?

Mormor och alla andra som gått vidare.

De bästa nya människorna du träffade?

Inte så många. Men skapade nya kontakter som jag kan använda mig av under mitt soloprojekt i framtiden.

Mest stolt över?

Att jag fixar att jobba och ta hand om barnen och hemmet själv.

Högsta önskan just nu?

Att jag får dra igång med mitt soloprojekt och att folk gillar min musik. Att vi alla får vara friska.


Jaha, det var sammanfattning över 2012. Tjolahopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar