måndag 31 december 2012

Gott Nytt År!!!

Så var vi inne på de sista skälvande timmarna av det här året. Det har gått så otroligt fort! Men det kanske är så, det går fortare och fortare för varje år.

Jag har haft ett mycket bra år. Jag fick jobb och jag blev gift. Lyckligt gift dessutom.:-)
Åtta veckor in på det nya året stundar bröllopsresan som vi gått och drömt om i en jäkla massa månader redan. Men den som väntar på något gott, ni vet...

Jag är så otroligt glad och tacksam över livet jag har och de människor som jag får kalla familj och vänner. Jag älskar er allihop och ni vet vilka ni är!
Nu kastar vi ut det här året och värnar om det nya och det som komma skall. Vi ses på andra sidan klockslaget! Och låt oss hoppas på att Jan Malmsjö lyckas räkna rätt i år!

Gott Nytt År önskar Trebarnsmorsan med familj!:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar