lördag 2 juni 2012

I kropp och sinne

Jag ligger i sängen och tittar på björkarna som dansar med vinden utanför fönstret. Efter två veckor med jobb, födelsedagskalas och andra aktiviteter så är jag ganska slut i kropp och sinne.
Jag älskar mitt nya jobb, inget ont om det. Jag nästan längtar efter att få gå till jobbet på måndag och aktivera både huvud och kropp. Men så kom jag på att jag är ledig hela nästa vecka. Känner mig nästan lite bortskämd.;-)

Även om vi ska jobba på tisdag med Sarek så räknar jag inte det som jobb. Inte den här gången iaf. Det blir en hyllningskonsert till Hartvig Gjesdahl i Norrköping. Kommer kännas så tomt och konstigt att inte möta upp honom där... Det sticker till i hjärtat varje gång jag tänker på det...
Men är säker på att det kommer bli så himla fint.

Idag ska jag bara vara och tänka lätta okomplicerade tankar. Mysa med min lilla familj. Men nu först ska jag sluta ögonen och låta drömmarna bära iväg med mig, i armarna på mitt älskade hjärta.

Ha en mysig lördag!:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar