fredag 4 maj 2012

Solberget, solstrålen och den nya kusinen

Jag ber om ursäkt för att jag inte bloggat den senaste veckan. Men ibland behöver man lite semester. Och det är precis vad vi har haft. Vi har varit i Solberg och myst. Första dagen tog vi bara en kort promenad. Andra dagen gick vi hela vägen upp på berget. Men jisses vad kallt och blåsigt det var, så vi gick hem igen. Här nedan följer lite bilder från den gångna veckan.


Far och son på promenad. Mina älsklingar!:-)
Snart herr och fru.:-)

Här var det fortfarande en massa snö kvar, men vackert och soligt.

Solbergs vackra kyrka.

Mina finisar igen.


Och igen. (Det kan aldrig finnas för många bilder på de!:-) Här på toppen av berget.


På väg ner och "hem" till huset.


Dagen vi kom hem från Solberg kom Joline och Johanna till oss. Det här är på morgonen dagen efter, alltså igår. Sötungar!:-)


Och här är hon, min älskade systerdotter! Min lilla solstråle!:-) En timme efter att den här bilden togs så blev hon storasyster.

Och här har vi honom! Jolines lillebror. (Känner på mig att han snabbt kommer växa om henne.;-) Lilla Kian som föddes idag kl 16:13. Än så länge väger han 3460 gram och är 48 cm lång. Längtar tills imorgon då jag ska få snusa på honom!


Nu ska jag glo på film med min älskling tills ögonen faller ihop. Imorgon är det Recykling Mums! Gissa om jag längtar! Fast jag längtar mest efter att få snusa på Kian såklart. Nästan...;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar