torsdag 19 april 2012

PMS-helvetet

Idag har jag inte lust med nånting. Inte ens att sitta här och blogga. Jag är så trött att jag inte ens orkar le. Jag gick och lade mig i tid och har sovit så pass bra att jag borde vara utvilad och fräsch. Men icke...
Ska hämta Olle på dagis om en timme och jag har inte fått nånting gjort. Jag orkar inte göra något heller. Jag borde ringa en massa ställen och skicka iväg en massa cv:n. Men jag orkar inte.
PMS heter det. Jag vill bara sura ner mig totalt i soffan eller sängen med en stor påse godis och glo på den ena meningslösa romantiska komedin efter den andra. Eller varför inte ett böl-drama där mitt öde ser bättre ut där jag sitter med filt eller täcke med mascaran rinnandes nerför kinderna än de stackars satarna på filmen.

På lördag ska jag få egentid med min älskling. En hel kväll! Förstår ni vad härligt?! Det har inte hänt sen den 4 december 2010 när vi var och såg Elton John i Göteborg. Då var Olle 4 månader. På tiden, eller vad tycker ni?;-)
Vi ska gå på restaurang och kanske bio eller bara sitta nånstans och bara glo på varann. Inga barn, inga måsten, bara han och jag. Ska bli så sjukt härligt!

Hoppas bara på att PMS-helvetet gått över tills dess! *Morr!*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar