fredag 9 mars 2012

Vårblommor


Jag blev så inspirerad av den våriga buketten som jag fick av Danne. Så igår kväll när jag och Olle var och handlade kunde jag inte låta bli att köpa påskliljor och en lila blomma som jag inte kommer ihåg namnet på. Allt för att sätta färg på vårt hem så vi orkar med den här sista vårvintern som är kvar innan det blir vår på riktigt.
Jag längtar mer än nånsin till sommaren detta år som ni kanske förstår. Jag ska ju stå brud och bli fru Jessica Wetterstrand Sjöberg. Och efter bröllopet drar vi iväg på bröllopsresa till Gotland hela familjen. Det ska bli så otroligt härligt! Så jag längtar som en gnu!

Nu ska vi göra något vettigt av den här dagen! Vi funderar på att åka till badhuset. Vi får se vad som händer.
Ha en bra dag alla fina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar