tisdag 20 mars 2012

Min stackars lilla pojke...

Alltså vad hemskt det är när barnen har hög feber! Man känner sig så maktlös och liten. Olle hade över 40 grader nu ikväll. Hönsmamman, dvs jag, har sprungit upp och ner för att känna på hans panna om febern gått ner. Men det är ju inte gradantalet man ska gå efter utan allmäntillståndet. Men ändå är jag orolig när han har så hög feber. Hans lilla hjärta slog så fort nu vid läggdags. Han hade sådan feberfrossa och han var så trött! Min stackars lilla pojke...

Kidsen tyckte det var så kul att hänga med på kalas men de var noga med att poängtera att de skulle tillbaka till sin pappa när kalaset var slut. Sötungar!:-)
Så har denna dag nått sitt slut. Imorgon hoppas jag på att Olle är feberfri.
Godnatt!

1-åringen Joline.
En febrig Olle äter kex och bullar.:-)
Loa hade skrivit kortet till födelsedagsbarnet alldeles själv. Med bara liiite hjälp från pappa.;-)

Så här såg det ut igår när morsan och Olle myste i soffan till Bolibompa. Det kliar så förbajjat i hans små tänder! Han sitter med ett finger i munnen mest hela dagarna så dreglet rinner och hans tröjärm blir dyngsur.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar