torsdag 15 mars 2012

Ibland händer det. En gång om året ungefär.


Jag måste bara få berömma mig själv och mina barn idag. Vi var så duktiga imorse!
Vaknade och klev upp i tid. Vi hade endast några få duster. Alla barn åt bra med frukost. Alla barn fick sina tänder borstade. De hann t.o.m leka i några minuter. Sen klädde vi på oss och alla barn lyssnade, på nästan allt. Och deras mamma tappade inte kontrollen, duktigt!;-)

Två stora duktiga barn gick ut och satte sig i bilen, nästan på en gång.
Jag spände fast Olle i bilstolen och vi åkte iväg mot Loa och Lovisas förskola. Vi var så tidiga att jag körde sakta för att inte komma för tidigt. Det gick på ett kick att lämna Lovisa. Likaså Loa och Olle.

Inom tjugofem minuter så var alla barn lämnade. Och då ska tilläggas att Olle går på en förskola här i Hörnett och de större barnen går på en förskola Sund (någon kilometer härifrån).
Vi har aldrig varit så effektiva! Men ibland händer det. En gång om året ungefär.;-)

Idag ska jag unna mig en lunch på stan med en kompis.:-)
Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar