måndag 12 mars 2012

Älskar att vi är en stor familj och att vi blir större!


Om ni bara visste hur lycklig jag är just nu. Både för min egen skull och för min bror och svägerska. De ska nämligen bli föräldrar, efter 7 års kämpande! Och jag ska bli faster! Det är så härligt så det går inte att beskriva. I augusti förväntas lillungen titta ut.
Och i maj blir jag moster igen. Två kusiner under ett och samma år. Det blir 6 barnbarn för mina föräldrar. Många barn, mycket bus och spring på jularna. Ni vad jag tycker om det. I looove it!
Älskar att vi är en stor familj och att vi blir större!:-)

Nu måste jag prata om vädret. Oj vad det droppar från taken! Eller rättare sagt strilar, rinner. Och oj vad det blåser! Det är nästan så man tror att det är vår ute. Snön smälter i raketfart, tack och lov. Men det kan säkert bli vinter igen vilken dag som helst.
Kommer ihåg att jag knappt hann tänka dessa tankar förra året förrän våren var här på riktigt. Och sen var det helt plötsligt sommar! Åååååh vad jag längtar till sommaren! Det är min årstid det!:-)

Nu ska jag inviga vår nyrenoverade dusch och bli ren innan jag hämtar Lovisa på skolan. Efter det ska jag fortsätta tvätta och röja här hemma. Det är nog vårstädning jag håller på med. Väck med skiten och mörkret, fram med ljuset och fräsch-heten. Ljust och fräscht helt enkelt!;-)

2 kommentarer:

  1. åh så underbart skoj för deras skull!!! =) grattis till brollan!!!
    kram! och grattis till att du blir faster! =)
    /petran

    SvaraRadera