måndag 12 september 2011

"Tröttdagen"

Lovisa och jag konstaterade just att det är "tröttdagen" idag.:-) Alla barn och föräldrar är extra trötta idag. Blir ju lätt så när det varit helg.
Varken jag eller Danne hade någon större lust att ställa oss vid spisen idag. Men snart kommer pizzan och plingar på dörren.;-)

Jag känner att en förkylning är på ingående. Jag känner det även i halsen... Förhoppningsvis så är den borta innan den 24 och 25 september när det är dags att sjunga med Sarek igen. Tills dess ska jag passa på att kurera mig och vara noga med att hålla halsen varm, vilket jag inte varit vidare duktig med de senaste veckorna.
Man tänker liksom inte på att ha scarf när det är varmt ute. Men tyvärr så är det ganska viktigt som sångerska att tänka på. Men nu är det mer scarf väder än tidigare.:-)
Det får bli en kopp med varm mjölk och honung ikväll. Honung hämmar infektioner men samtidigt så sätter sig sockret runt stämbanden. Men honung är bättre än vanligt socker iaf!:-)

Åh, nu kommer pizzan om 10 minuter! Det kurrar i magen!
Tack för att ni finns onlinepizza.se!:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar