tisdag 5 april 2011

Ville ju bara gosa

Olle ville inte ha någon gröt. Han har sådan hosta att han inte kan äta det. Han fick välling istället. Efter det gnällde han sig igenom hela En unge i minuten, när jag tittade på det på tv4 play.
Försökte få honom att somna i min famn, men han ville inte det heller. Han somnar helst i vagnen eller i sin egen säng (våran säng funkar också). Ville ju bara gosa med honom en liten stund...
Men än så länge är han så pass liten att jag får gosa med honom när jag vill, inte just nu bara...

Nu har han somnat i vagnen och mammahjärtat bara värker när han tar i och hostar så han blir alldeles röd i ansiktet. Stackars liten...

Snart kommer de andra två små monstrena som varit hos sin pappa. Ikväll ska vi ta mig fasen påskpyssla! Vi har ju inte hunnit med det med alla sjukdomar och allt annat som varit.

Ha en fin kväll!

2 kommentarer:

  1. Första gången jag är här, vill bara lämna spår och kika runt.

    SvaraRadera