onsdag 6 april 2011

Blöjfri

De där små armarna och fingrarna kan bli hur långa som helst! Det märkte jag nyss när Olle höll på att dra ner min dator som för tillfället står på det lilla bordet i vardagsrummet. Först drog han i duken och sen fick han tag i datorns laddkabel. Han är stark min minsting!:-)
Tur jag hann se det innan han dragit ner den i golvet!

Hahaha, nu kom Loa och sa "Kolla!" och drog upp tröjan och skrattade. Snoppen hängde utanför kalsongerna. Jag kunde inte låta bli att skratta för det såg så himla roligt ut!:-)
Och jaa, nu skulle jag med rätt stor säkerhet kunna säga att Loa är blöjfri.:-)
Natten mellan den 1 och 2 april var första natten han sov utan blöja. Det har bara hänt en olycka nattetid och en olycka dagtid. Och igår kväll bajsade han på toaletten oxå.

Kan ju hända att han vill ha blöja nästa gång han ska bajsa men det får han ha så länge han känner att han behöver. Då och då kommer vi muta honom med en klubba om han bajsar på toaletten. Nån gång så måste han ju känna att det är det mest praktiska och att han kan göra det utan mutor.

Nu ska jag ta hand om minstingen som gnäller. Tro om han vill sussilulla en stund...?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar