tisdag 29 mars 2011

Brännhet

Stackars Loa sover fortfarande. Han hade det lite jobbigt i natt... Det kanske hade varit bättre om jag åkt in till akuten med honom... (Att jag alltid måste tänka "tänk om"! Men jag skulle aldrig förlåta mig själv om det var fel beslut!) Men jag lyssnade till min intuition och den sa att jag inte skulle oroa mig. Det var ju inte lika illa som förra gången när han var 1,5 år. Då kunde han ju knappt andas överhuvudtaget!


Jag har ringt vårdcentralen. Vi har tid kl 15. Då får vi se vad doktorn säger.

Det blev inte så mycket sömn för mig heller. Sov ytligt. Olle vaknade och ville ha tutten och då gick jag även in till Loa för att se hur han mådde. Han sov. Andningen var tung, men han sov gott.

Så jag gick och lade mig igen. Vet inte om jag hann somna om. Men efter en stund så hörde jag att han grät. Jag gick in till honom. Han var brännhet. Jag gav honom Alvedon och tog av honom kläderna som jag tagit på honom tidigare under kvällen. Sen lade jag mig bredvid honom. Men jag kunde inte somna. Han själv somnade på stört.

Danne klev upp och tog Lovisa till dagis så jag fick sova en liten stund. Och nu sitter jag i sängen och myser med den här killen som är jättepiggelin.:-)



Och nu kom Loa invalsandes!:-) Som om inget hänt.:-) Min fina, fina Jojja! Älskade unge!

Nu ska vi få i oss något matigt!:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar