fredag 11 februari 2011

Ooops! Det blev visst lite fel...

Det tidigare inlägget skrev jag i förrgår. Men det är ju så fiffigt med den här bloggen att man kan välja när inläggen ska publiceras. Så jag skrev det alltså i förrgår och det publicerades idag...

Men när jag skrev inlägget så var det ju fortfarande onsdag och jag skrev om det som skulle hända dagen efter, på torsdagen. Men när det publicerades så hade ja allt det där redan hänt. Krångligt? Jaja, du behöver inte förstå.:-)
Olle var alltså till BVC igår och Danne kom hem igårkväll.

Det är inte klokt vad lillgrabben har vuxit! Nu väger han 10180 gram och är 71 cm!
"Ja, han är ju lite stor" sa barnläkaren "men det får man ju vara".:-)

Dags att sova och kurera mig nu. Mår inte alls bra. Känns som om jag håller på att bli sjuk igen...
Den här förkylningen vill inte släppa!

Mina tankar ikväll går till min bästa vän Tess som ligger på sjukhuset i Sundsvall och till min barndomsvän Maritha med familj som förlorade sin svåger/bror/farbror igår plötsligt och oväntat... Tänker på er!

2 kommentarer:

  1. Mysigt med stor bebis ! Jag har óckså en stor kille :-) på 6 månaderskollen vägde han 9400 och var 72,5 cm lång !

    Kul blogg , kikar in ibland :-) !

    SvaraRadera
  2. Hej Jossan!
    Ja men visst är det mysigt med stora killar. Tänk vad bra, dom kommer kunna ta hand om oss när vi blir gamla.;-)

    Så söta ungar du har! Ser att din lilla stora grabb har en lika fin frack som våran Olle.:-)

    Kul att du kikar in ibland!:-)
    Ha det gott!

    SvaraRadera