lördag 12 februari 2011

30 dagar

Dag 21 - Det här är jag bra på

♦ Jag är bra på att skratta och att få människor att skratta med mig (och åt mig, man måste kunna bjuda på sig själv).:-)

♦ Jag är bra på att säga "jag älskar dig" till mina barn och till min älskling. Man kan aldrig säga det för mycket!

♦ Jag är bra på att laga mat när jag väl gör det.:-) Nu har det blivit ganska ofta. Men jag har perioder när jag har varken fantasi eller ork. Då hoppar Danne in.:-) Har vi inte kidsen kan det bli hämtmat på den indiska eller asiatiska restaurangen.

♦ Jag är bra på att rita, teckna och måla men jag gör det allt för sällan.

♦ Jag är skitbra på att sjunga!:-)

♦ Jag är bra på att säga vad jag är bra på. Bara man slopat jantelagen så är det enkelt!:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar