måndag 4 oktober 2010

Haaajpojken

Har en hungrig son i mina armar.:-) Han är verkligen som en klocka! Nästan iaf...
Men hur lyckas jag blogga och flaskmata min son samtidigt undrar ni. En trebarnsmorsa har sina knep...;-) Och mobilblogga är verkligen det ultimata för mig. Hade jag inte kunnat mobilblogga (som tidigare) så skulle det säkert bli bara ett inlägg i veckan (typ som tidigare)...

Dom stora barnen åkte till sin pappa igårkväll och kommer tillbaka på onsdag. Jag saknar dom redan!

Loa fyllde ju tre år i lördags. Det blev ett litet kalas med bara den närmaste familjen, förutom min pappa och hans familj som fortfarande är i Bulgarien. Inga andra barn heller eftersom dom vi känner var bortresta eller inte hade möjlighet att komma. Å andra sidan så har inte Loa så många kompisar än... Men det var skönt oxå på ett sätt. Det blev med andra ord ett lugnt och rätt städat kalas. Men tror att barnen hade kul ändå trots att det var barnlöst.:-)
Det blir ju fler, säkert vildare kalas i framtiden.

Jaha, nu har son nr två somnat utan att ha fått i sig hela flaskan... Hmmm, hur gör jag? Måste byta blöja på honom för att hindra läckage och då lär han ju vakna.
Har en man som krupit närmare och inte riktigt vill kliva upp än.:-)

Bäst att byta på honom nu, inte mannen alltså utan sonen!;-) Så kan jag somna om en stund. Känner för sovmorgon idag.
Få se nu, var det nåt jag behövde fixa idag...?
Tror inte det...
Blir nog bara en helt vanlig, helt underbar morgon.:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar