torsdag 15 juli 2010

Nu är jag lycklig för snart ska jag få föda!

Vi chansade inte att sova i våra sovrum inatt pga att det var så varmt. Så vi bäddade med en massa madrasser på golvet i vardagsrummet och sov där. Smart drag! Shit vad skönt att slippa vakna av värmeslag! Madrassen var lite hård och gjorde mig lite öm i ryggen, men det var det värt!

Har lyckats dra på mig en förkylning oxå... Måste vara pga allt badande den sista tiden i mammas och Pers pool. Men det var det oxå värt för att inte få värmeslag. Och barnen älskar verkligen att bada där. Dom är så duktiga! Dom kommer lära sig att simma utan simskola! Coolt!

I vattnet får jag känna mig tyngdlös och smidig, det är underbart! Det tar verkligen på krafterna och humöret att vara tung, klumpig, osmidig och vig som ett kylskåp.
Men nu är jag lycklig för snart ska jag få föda! Längtar, även om det är pirrigt. Man vet inte hur det startar eller hur det ska bli och det är pirrigt. Men huvudsaken är att det händer för nu orkar jag snart inte bära den här klumpen till utväxt mer!

Satt uppe inatt och tittade på förlossningsfilmer på Youtube. För att få inspiration och styrka. Klarar dom det så klarar jag det!:-) Så nu är jag redo... Tror jag... Redo blir man nog aldrig. Men lite mer förberedd än tidigare kanske.

Nä, nu packar vi picknick-korgen och drar till stranden!
Mors och goodbye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar