onsdag 23 juni 2010

Mannen i mitt liv

Just nu saknar jag min man oerhört mycket! Han är i Sthlm och jobbar sen i måndags och kommer hem imorgonkväll.
Jag och barnen har klarat oss fint i veckan. Dom har varit ovanligt snälla och goa och hjälpsamma. Visst har vi haft våra stunder med bråk och tjat och gnäll, men överlag har dom varit underbara. Mina fina ungar!:-)
Men nu börjar längtan efter Danne bli för stor... Dom saknar honom oxå och frågar med jämna mellanrum när han kommer hem. Men snart är det som sagt semester och sommarlov för mina älsklingar. Då ska vi mysa och hitta på en massa roliga saker som vi aldrig hinner med annars!:-)
Nu börjar min kropp säga ifrån för idag. Ska lägga mig i sängen och glo på film innan jag somnar.
Längtar tills imorn vid den här tiden! Då är han (mannen i mitt liv) förmodligen hemma och jag får krama och kyssa och hångla med honom! Längtar!:-)

♥♥♥ Mina finisar, vad jag älskar er!:-) ♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar