onsdag 26 maj 2010

Min älskade Tjofis, min älskade Jojja och min älskade Någon

Idag blir det till att fixa det sista innan Lovisas stora dag imorn. Fatta att hon fyller fem år! Har det gått så fort? Vad stor hon har blivit! Vart tog tiden vägen?!

Ska klippa mig idag oxå. Bara trimma lite så man inte ser ut som ett mähä på söndag när det är spelning. På lördag är det 40-årskalas för min goda vän och Sarek-kollega Stina. Och imorn som sagt så är det 5-årskalas.

Jag har så svårt att förstå att det bara var fem år sedan hon kom. Känns som om hon alltid har funnits. Och nu sitter jag här och är gravid igen. Tänk att det ska komma en till liten människa som Lovisa och Loa. Det har jag svårt att få in i skallen. Men det kommer nog att kännas lika självklart när den kommer som när dom kom ut. Inte förrän man ligger där med dom (varma, klibbiga, spjärnande och skrikande) på bröstet så fattar man; det VAR en bebis därinne!

Tänk att man ska få vara med om det igen, detta fantastiska. Tänk att man ska få en till att älska. Underbart! Längtar nu och tårarna rinner!:'-)

Mina älskade barn! Guuuud vad jag älskar er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar