fredag 7 maj 2010

Bara den har ett kön

Men vad är detta?! Ännu en dröm-morgon! Trodde inte man kunde få två på raken.:-) Men tydligen så händer det ibland. Fast imorse så vaknade Lovisa först, sen bebis. Försökte somna om fast h*n sparkade. Tillslut slutade h*n, men dår var det dags att kliva upp... Typiskt... Imorn får man sova lite längre iaf. Förhoppningsvis...

Anledningen till att jag skriver "h*n" nu är att vi inte är så säkra på vad det är längre. Min barndomskompis Maritha och hennes söta lilla son Arvid, hälsade på oss i måndags och när hon fick se UL-bilderna sa hon: "Precis så här ser bilderna ut som jag fick på Arvid. Jag skulle inte vara så säker på att det där är en tjej..."
Jaha, så var man alldeles förvirrad igen...:-) Men det gör inget. Huvudsaken är att förlossningen går bra och att det kommer ut en välmående bebis. Sen vilket kön den har spelar ingen roll! Bara den har ett kön. Så vi vet vad vi ska namnge den. Och det brukar vara lättare att kissa om man har ett kön.;-)

Nej, nu har jag inte tid att sitta här längre!
Hej hopp, pillesnopp!
Hipp hipp hurra, kissemurra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar