måndag 5 april 2010

Glad Påsk!

I efterskott... Men bättre sent än aldrig.;-)

Igår var vi i Solberg i mammas och Pers lilla extrahus. Alla var där.:-) Med alla menar jag min mamma och Per (utan barn dock), pappa med fru Tsveta och lillasyster Anna-Maria, lillasyster Marie-Therese, lillasyster Johanna med pojkvän Jörgen och bonusbarn (Matilda och Emilia), lillebror Johan med fästmö Sandra, moster Harriet och några fler, och så jag, Danne och barnen förstås. Mysigt som sjutton hade vi och god mat fick vi!:-) Jag älskar att ha familjen så där nära en hel dag. Helst av allt så skulle jag vilja att dom kom och bodde hos oss i några dar hela bunten så jag bara fick insupa deras närvaro, för det är inte så ofta vi träffas allihopa så där. Men när vi väl gör det så tycker jag att det är så underbart!♥

Idag kommer pappa med fru Tsveta och deras dotter Anna-Maria. Då blir nog Loa glad när han får någon jämnårig att leka med. Det skiljer ju bara 2 månader på dom.
Plus att dom tar med sig min katt, Tigger, som har bott hos dom i flera år. Nu är det änligen dags för honom att flytta hem till mamma igen!:-) Han kan ju inte bo i huset själv nu när pappa med familj åker till Bulgarien i några månader. Så då får han flytta hit på livstid istället.

Dom kommer snart och innan dess så ska vi hinna städa lite och jag ska baka en sockerkaka. Så det är nog bäst jag sätter igång. Danne står redan med dammsugaren i högsta hugg.:-)
Och nu vill Lovisa spela dator som som jag lovat henne.
Jajaja, plikten kallar!:-)

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar