måndag 24 november 2008

Utmaning

Zara hade fått en utmaning på sin blogg för ett tag sedan och alla som ville vara med fick göra utmaningen. Klart jag är med!;-)


De regler som gäller är: Länka till den person som har utmanat dig och glöm inte att lägga in dessa regler i inlägget. Berätta sju saker om dig själv, både alldagliga och oväntade. Utmana fem personer i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till deras sidor. Låt dessa personer få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras bloggar.


1. Jag sjöng in en demo med Sareks musik redan år 2000. Då fanns inte Sarek men jag träffade Stina via en audition som hon hade när hon gick Musikmakarna här i Ö-vik och sökte en sångerska till ett musikprojekt. Så på den vägen är det!;-)


2. Jag har jobbat i en sex-butik. (Inga porrfilmer dock utan bara leksaker, sexiga underkläder, spel, oljor och sånt.)


3. När jag var liten ville jag bli arkeolog eller sångerska. Det blev det senare.:-)


4. Jag är väldigt intresserad av det ockulta. Tyvärr hinner jag inte läsa så mycket böcker om häxor och magi som jag skulle vilja... Jag brukar även spå i tarotkort, dock bara mig själv och mina vänner.


5. När jag födde Loa hann vi vara inne på förlossningen en halv timme innan han kom ut, vi åkte hem samma dag.


6. Jag blev storasyster som 27-åring. Förhoppningsvis var det sista gången även om jag älskar alla mina syskon...:-)


7. Jag har bara varit utomlands en gång om man inte räknar med Norge, Finland och Danmark. Jag var 24 år och åkte till Cypern med min mamma och min mormor. Det var verkligen en upplevelse för både mig och mormor, som heller aldrig hade varit utomlands. Fast hon var snäppet värre; hon var 70 år!:-)


Jag gör precis som Zara och utmanar alla som vill vara med!:-)

2 kommentarer:

  1. Hej vännen!

    GRATTIS till Grammis nomineringen. Har bara en sak att säga: Äntligen! Det är ni verkligen värda. Har varit inne och röstat på er och ska säga till så många jag kan att de ska göra likadant. Lägger också ut på min blogg, så folk kan se att de ska gå in och rösta på er. Just nu går det inte att komma in på Metrobloggen, men så fort den är igång igen så skriver jag om er där.

    Ta hand om dig och din fina familj!

    Kramar från Carina och barnen

    SvaraRadera
  2. Grattis till Grammisnomineringen!
    Har redan röstat på SAREK. Ha det gott. Kram

    SvaraRadera