måndag 11 augusti 2008

Regn, regn och åter regn.....

För dom som undrar så har våran kära dator kackat ihop... Helt plötsligt så gick det inte att starta fanskapet. Så nu är jag hos Laila och får låna hennes dator. Men det var inte en enda människa som hade skickat mail till mig, taskigt...;-)

Idag regnar det katter och hundar, som det så roligt heter.:-) Inget skoj alls att vara ute... Så jag är rädd att sommaren är över helt... Men det gör inget egentligen för nu börjar jag längta till hösten och vintern. Det är ju så mysigt med mörka kvällar och tända ljus. Och så längtar jag tills Halloween för då brukar jag och mina tjejkompisar alltid samlas hos någon och äta Hallween-middag och ungarna springer runt utklädda till monster och prinsessor och käkar godis och ser på film. Dessförinnan fyller Loa ett år och det ska ju såklart bli jätteroligt! Lars fyller oxå år, fast han blir ju 34 och han är ju vuxen så det är inte lika stort.;-)
Sen dröjer det inte länge förrän det är jul. Och jag älskar verkligen julen. Och i år är ju Loa så mycket större att han förstår lite vad det innebär. Fast Lovisa har lovat att hjälpa honom att öppna både födelsedagspresenter och julklappar.:-D

Min mamma och hennes man Per har köpt ett hus i Solberg dit dom kan åka och köra skoter och åka skidor. Eftersom vintrarna här hemma nu för tiden bjuder på så lite snö så är det perfekt att kunna åka norrut och bo i ett hus som ligger bara några meter från både skoterspår och slalombacke. Så det ska oxå bli mysigt!

Se, jag har ju massor med saker att längta till!:-) Så förutom regnet nu så säger jag bara: Bring it on!:-) Jag är redo för kyla och snö!!
Brrrrrr på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar