måndag 1 september 2008

Hello! Hejdå!

Imorn åker jag till Sthlm för att sjunga in några låtar, bla en till schlagern. Sarek ska dessutom medverka i Nyhetsmorgon i TV4 på onsdagmorgon. Missa INTE det!:-)
Vi har oxå släppt vårt nya album (I natt ska marken skälva), finns att köpa på Ginza.se! Och så ska vi ha en liten releasefest oxå vilket vi aldrig har haft förmånen att ha förut. Allt blir liksom på riktigt den här gången. Tredje gången gillt!;-)

Blir borta tills på fredagkväll men jag ska försöka hinna lägga upp nåt inlägg under veckan.
Önska mig lycka till och ha det bra!:-)
Kraaam på er alla!

3 kommentarer:

  1. Hej vännen!

    Jag har ett pris till dig i min blogg.

    Kram från Carina

    PS: Vad duktiga och fina ni var i Nyhetsmorgon.

    SvaraRadera
  2. Glömde min bloggadress. Utan den kan du ju inte hämta ditt pris. Adressen är:

    www.metrobloggen.se/carina6969

    SvaraRadera
  3. Hej, letade lite på youtube nu för jag skulle velat se låten från nyhetsmorgon igen men den fanns inte :( Men men man kan inte få allt.

    Och på nåt sätt hamnade jag här? men det va en trevlig blogg. Fina barn! Jag har själv 5 st och kan ses på min blogg, särskilt den yngsta Ella.

    Ska förresten till ö-vik i slutet av månaden för det är väl där dom har star wars utställningen va?

    Iallafall tack för trevlig läsning, fina bilder och underbar musik!

    Min blogg finns på: bengans.blogg.se

    Ha det gott!

    //Bengan

    SvaraRadera