torsdag 26 juni 2008

Jordgubbar och bröllopssång

Nu var det ett tag sen jag bloggade (igen)... Är inte så bra på att hålla det jag lovar i alla fall. Men alla som har små barn vet hur det är. Man skulle vilja ha så mycket mer tid än vad man har... Men nu kan jag passa på att stilla behovet av att blogga medan Lovisa och Lars badar och Loa sussar.
På tal om sonen så har han sussat en bra stund nu. Han lär väl vara uppe till två inatt med... Tur han har en nattuggla till mor.;-) Och på kvällarna kan jag bara glo på tv medan han leker. Han blir ju trött och somnar nångång..........framåt småtimmarna...*suck*

På lördag ska jag och min kompis Tessan sjunga på bröllop. Ska bli roligt! Vi hade repetion idag och det lät fantastiskt bra! Hoppas det blir fint väder då oxå!

Efteråt åkte vi in till stan och lyxade till det med lite kina-mat. Gott!! Magen blev mätt och belåten. Sen kunde vi inte låta bli att smyga in i lite affärer. Fyndade faktiskt en jättefin sommarklänning och en lång kjol. Tänk, för några år sen så ratade jag klänningar och kjolar helt! Och nu är det nästan det enda jag köper. Sist jag köpte ett par jeans var strax efter jul! Har så svårt att hitta jeans som sitter bra nu efter barn nummer två. Men tur att klänningar sitter desto bättre och är sååå mycket snyggare!:-)

Nu är det dags att lägga barn nr ett och ta upp barn nr två. Tror (eller hoppas) att det finns lite jordgubbar att kalasa på sen. Mmmmm!


Här är dom nyaste fotona på våra trollungar. (Fotograf Laila Sandström)

Ha en skön kväll!
Kramar från mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar