fredag 25 april 2008

Vår, vår, strålande vår.....:-)

Jaaaaaa! Äntligen är våren här! Det har varit soligt och varmt i tre dagar i sträck nu. Hoppas det aldrig blir dåligt väder igen. Önskar mig några dagar med regn och åska i sommar, tillräckligt för att växter och djur ska må bra. Men i övrigt vill jag bara ha varmt och sol. Helst inte för varmt, men runt en 25 grader blir bra.:-) Vill ju inte att Loa ska bli så varm, han blir så kinkig då. På tal om sol och värme så var jag och min polare Laila på stan en sväng igår. Gick in på Exit för att kika på kläderna i rea-stället. Det slutade med att jag kom ut med ett himla bra fynd. Hade inte ens tänkt på de innan, men när jag såg dom, och priset(!) var jag tvungen att köpa. Solskyddskläder! Loa får ju inte använda solskyddskräm i sommar så solskyddskläder är ju ett måste om man inte vill att ungen ska få cancer. Jäklar vilken skillnad i pris! Ska du köpa solskyddskläder till barnen så gå på Exit!

Gjorde ett quiz alldeles nyss som hette "Är du nöjd med ditt yttre?" Så här löd resultatet.

Ajaj, måste ta mig i kragen och tycka om migsjälv mer. Faan jag är ju en superpingla bara jag vill!;-)
Vill du göra roliga quiz så gå in på passagen.se.

Ett annat roligt quiz.


Var alldeles för länge sen jag bloggade nu och lade upp några bilder eller filmer, måste skärpa mig! Fy på mig! Men jag har haft fullt upp, har fullt upp hela tiden, alltid är det nånting. Men ska försöka bättra mig. Se jag har ju gjort ett inlägg nu!;-D

Ha en trevlig helg!
Nu blir det jordgubbar med familjen!:-) Muuuummmmmss!

2 kommentarer:

  1. Hej hej gumman! Tack så HEMSKT mycket för igår! Var såååå mysigt att få surra av sig lite granna!

    O ja, solskyddskläderna var verkliegn ett fynd!!! HuR bra som helst!

    Nu ska visnart ta o tömma lägeheten! Även om det känns skitdrygt så är det ju för en bra sak! ;-)

    Puss o kram på dig snygging!

    SvaraRadera
  2. Hej Jessica!

    Hur är det med dig? Hoppas att allt är bra. Titta gärna in i min nya blogg på www.metrobloggen.se/carina6969

    Dina barn är så söta! Jättegulliga.

    Kram från Carina i Kristianstad

    SvaraRadera