torsdag 26 juli 2007

Kanelbullar

De va mycket på jobbet idag. Och när vi åker iväg för att tanka bilar eller åker upp på flyget för att ställa bilar där så kopplar jag alltid över Avis-telefonen till min mobil. Och idag just när jag pratade med en kund så dog den såklart... Mobilen alltså, inte kunden.;-)

Fick åka in på Clas Ohlson och köpa en mobil-laddare till bilen. Och när jag väl fått upp den barnsäkra förpackningen för att koppla in mobilen så upptäcker jag att de inte finns nåt cigarett uttag! Letade överallt, hittade inget... De va bara att åka tillbaka till kontoret och hoppas på att inte allt för många Avis-kunder blivit besvikna över att inte komma fram...

Börjar bli tungt med magen nu. De e inte alls lika lätt att röra sig som förut. De stör mig lite, men de e ju inte för alltid man kommer va i den här storleken.

"Lilla" magen i vecka 30.

Nu ska jag göda magen ännu lite mer, ska äta några nybakta kanelbullar som min älskade fästman bakat.:-) Livet är bra gott ibland!;-)

Tjoflöjt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar