tisdag 24 juli 2007

Feber...

Lovisa har haft feber så jag har varit tvungen att va hemma från jobbet. Tog med henne idag men de va ingen bra idé... Hon ville såklart INTE sitta snällt och rita medan jag skrev ut kontrakt. Så jag får göra resten imorn istället.


Första natten hon sov i sin nya säng gick jättebra, kanske för att hon va febrig. Men nu verkar hon inte alls vilja sova där... Hon sover ju hellre hos mig, medan Lars den stackarn får sova i "lill-rummet". Men de har han inget emot för han tycker de e så skönt och svalt därinne.:-)

Dags att gå in till lillfian snart hör jag, hon vill inte alls sova...

Fick en lillasyster den 20. Hon ska heta Anna-Maria. Hon föddes kl 08:37, vägde 3795 gram och var 52 cm lång. Världens sötaste! Iaf just nu, tills vi får våran egen lilla sötnos.;-)

Ha de gott!


P.S. Tyckte de blev ovanligt tyst inne på Lovisas rum idag och jag gick för att se efter. Detta va orsaken till att de va så tyst...

Hon hade klättrat upp i sängen alldeles själv och somnat!:-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar