söndag 8 maj 2016

Årets första sommardag

Idag var det årets första sommardag. Temperaturen nådde hela 21 grader. Vi svettades i solen under uppvisningen av Showdans på Öviksmässan.
När vi kom hem gick vi och köpte glass och sen har dagen bara rullat på. Jag har klippt två barn och badat tre. Olle har jag klippt sen tidigare så han får bada imorgon.
Min älskling har styrt kosan mot Stockholm för jobb så det blir ensam-vecka för mig med de två små.

Nu märker man hur sommaren närmar sig. Jag hoppas verkligen på fler sådana här dagar nu i maj men jag förstår ju att det kommer komma bakslag. Imorgon är det väl minus igen...

Nu ska jag lägga de två stora (de två små sover redan sedan en timme tillbaka), imorgon är det ju skola igen efter långhelgen, sen ska jag titta på någon film hade jag tänkt. Jag väl i vanlig ordning på soffan.

Tjolahopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar