onsdag 24 oktober 2012

Fullt ös, medvetslös

Jag måste verkligen be om ursäkt för att det blir så glest mellan inläggen nu för tiden. Men det är verkligen fullt ös, medvetslös. Alla ni ensamstående föräldrar som alltid har det som jag har det vissa veckor, ensam med tre barn och heltids jobb, faan vad ni gör det bra! En eloge till er!
Enda fördelen (men också nackdelen) med att det är fullt ös, medvetslös är att veckorna går så otroligt fort.
Går det fort är det snart semester och bröllopsresa för mig och min make.
Går det fort är barnen snart så stora att de flyttat hemifrån och glömt bort oss...
Jaja... Men jag ska jobba ett år till och sen ska jag leva långsamt igen.:-)

Nu ska jag fixa disken, slänga in en tvätt och se på tv en stund innan jag däckar.
Imorgon ska vi packa för på fredag åker jag och barnen till Falun för att lämna Olle hos farfar och farmor Lek. Sen drar kidsen och jag vidare till Stockholm och lägenheten på Kungsholmen och pappa Danne. På lördag ska vi nämligen gå på Walking With Dinosaurs på Globen. Det ska bli så otroligt häftigt!

Jag lär nog inte hinna skriva några fler inlägg innan dess så ni får ha en fin helg.
Och kom ihåg att vara tacksamma och snälla mot varandra! Livet är alldeles för skört och kort.
Jag kommer att ha kul och mysigt med min familj i helgen, men mina tankar är hos mina släktingar. Ni vet vilka ni är...♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar