tisdag 24 juli 2012

Jobb, jobb, jobb. Semester!!!

Jag jobbar och står i. Hela dagarna och ibland även på kvällarna måste jag rycka in. Så när jag väl kommer hem och får slappna av lite så har maken lagat mat och Olle ska strax gå och lägga sig. Och när Olle är lagd för natten så orkar jag inget annat än att sitta framför tv:n och glo på en film innan jag däckar med hakan hängandes ner mot bröstet.
Det är också en av orsakerna till att jag bloggar så sällan nu för tiden...

Men om tre dagar så ska jag få lite välförtjänt vila. Eller ja, vila och vila. Det blir i alla fall semester med man och barn. Äntligen!:-)
Kommer nog inte bli så mycket bloggande då heller. Men desto mer pussande och kramande på de underbaringar jag nyss nämnde.
Till Gotland bär det av. Vi hoppas på att de har lite bättre väder och varmare än vad vi har haft det häruppe i norr hittills denna sommar. Men det viktigaste är att jag bara får mysa med min älskade familj!
Nu ska jag käka lite frukost innan dagens jobb tar vid.

Ha det bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar