tisdag 10 april 2012

Tidig morgon


Vi klev upp kl 4 imorse. Varför så tidigt? Jo, för att skjutsa bästaste älskade pappa Danne till Midlanda. Därifrån tog han flyget till Stockholm och stannar där tills på torsdag för att jobba.
När jag och barnen kom hem var vi så trötta så vi gick och lade oss igen. Alla somnade. Ja förutom Lovisa som satt på sitt rum och lekte en stund innan hon kom in och lade sig bredvid mig. Så sov vi en liten stund till.

När vi vaknade åt vi lunch och nu sitter jag här och funderar på vad vi ska äta till middag. Det lutar mot blodpudding för ingen av oss orkar gå till affären, det känns inte så lockande i det här pissvädret. Och trots att jag har sovit efter den tidiga morgonen så känner jag mig alldeles mosig i huvudet och kroppen.
Tack och lov så är det snart kväll! Känns som om den här morsan kommer somna på soffan inom en snar framtid.;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar