lördag 31 mars 2012

Ojdå, jag glömde att jag hade en blogg..

Men jag har prioriterat andra saker.
Just nu ligger min stora lilla son bredvid mig och sussar gott. Loa är så vacker och ser så fridfull ut när han sover. Jaha, där vaknade han. Sötis!:-)

Idag är det lördag och det betyder simskola för Lovisa. Men det är sista gången idag så jag och min kompis Laila ska fira våra duktiga tjejer. Ska bli mysigt med en lunch på stan och jag och Lovisa har lite ärenden att göra.
Loa och Lovisa behöver nya kalsonger respektive trosor. Vips så har de vuxit ur dem de har. Dessutom behöver Lovisa några nya tröjor. Hon har blivit så lång! "Titta vad jag har vuxit!" säger hon och sträcker upp armen och lägger handen på min axel. Lång var ordet!:-)

Dags att sätta fart! Känner på mig att det blir en toppendag!:-)
Nu kör vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar