tisdag 21 februari 2012

Lilla Vasaloppet

Det här gott folk är min son Loa. På en helsida i tidningen när han åker skidor i Lilla Vasaloppet. Det var igår (eller i förrgår blir det väl nu) som tävlingen gick av stapeln för alla små och stora barn som ville vara med. Lovisa åkte också. Och de var så stolta över sina medaljer när loppet var över. Mina fina duktiga små barn!:-)
Nu är de hos sin pappa och jag är ensam med Olle halva veckan medan Danne jobbar i Sthlm och Landskrona.

Olle är hemma från dagis igen. Hosta och konstig i magen. Jag börjar också bli rejält förkyld. Men det hör väl årstiden till...
Nä nu ska jag ta och krypa till kojs. Somnade sittandes i soffan.:-) Imorn kommer rörmokaren för att göra sitt jobb i vårt snart halvfärdiga badrum. Imorn ska jag även berätta om den vilda jakten på badrums möblerna!:-)

God natt hund och katt!
Sov gott stort som smått!:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar