lördag 25 februari 2012

Ligger i sängen på min älsklings sida

Ligger i sängen på min älsklings sida och andas in hans doft. Man skulle ju kunna tro att han är hos mig när det är helg. Men så är inte fallet denna fredagnatt. Danne befinner sig i Solberg och har myshelg med grabbarna.;-)
Slalom, öl och god mat står på agendan.
Men imorgonkväll är han hemma hos mig igen, tack och lov. Jag menar, det räcker ju med att han är borta på veckorna!:-)

Själv har jag myst med min svägerska; Sandra, hennes syster; Linn, min syster; Johanna och Sandras och Linns svägerska; Lisa. Hängde ni med?:-)
Vi har svullat i chips och godis och läsk. Perfekt fredagsmys med andra ord! Men nu börjar orken tryta.
De andra har åkt hem för länge sen, det är bara Johanna som är kvar. Hon sover på soffan. Så det blir fortsatt mys imorgon.:-)

Nä hörrni nu lägger ögonlocken ner.
Ha en fortsatt trevlig helg alla fina!
Och glöm för guds skull inte Mello imorgon!:-)
Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar